Leo Messi, Cristiano Ronaldo i Rafa Nadal, competeixen al “Camp” Hoteler

Lionel Messi, Cristiano Ronaldo i Rafael Nadal aposten pel sector hoteler a l’hora d’invertir-hi. El tennista espanyol, amb Meliá Hotel Internationals i el seu fundador Gabriel Escarrer, ha obert aquesta setmana a Palmanova (Mallorca) el primer hotel de ZEL, la nova marca sorgida d’aquesta unió. Compte amb 165 habitacions.
Messi va començar la seva aventura empresarial el 2017 la seva aliança amb el grup Majestic Hotel Group. D?aquí va néixer la cadena MIM amb sis edificis en enclavaments cotitzats: Sitges, Sotogrande, Mallorca, Eivissa, Baqueira Beret (tots ells a Espanya) i Andorra. Abans, el 2016, Cristiano Ronaldo i el Grupo Pestana, liderat pel seu president Dionisio Pestana, van signar una ‘joint venture’ de 75 milions d’euros, creant la marca Pestana CR7 Lifestyle Hotels, obrint a Funchal, Lisboa, Madrid, Nova York i després a Marràqueix.
Luis García Álvarez, gestor del fons Mapfre AM Behavioral Fund, explica els motius que porten aquest perfil d’esportistes d’elit a valorar les “finances del comportament”.
“L’esportista del segle XXI té a la seva disposició una sèrie d’eines perquè el seu impacte no es limiti exclusivament als resultats que aconseguits a la seva disciplina durant la seva etapa en actiu. Els seus coneixements en determinades àrees, caràcter, contactes i repercussió pública els col·loquen en una posició de clar avantatge per emprendre o invertir en certs sectors, si dediquen temps a formar-se i trien la companyia adequada”, afirma García Alvarez, conductor del podcast ‘La Borsa de l’esport’ i coautor, juntament amb Julio García Mera, entre d’altres , del llibre ‘Alt rendiment: de l’esport a l’empresa’ (Editorial Pirámide).